Popularne pytania i odpowiedzi
Dostawa
Jakie metody dostawy są dostepne?
Wysyłamy kurierem bezpośrednio na adres klienta lub do paczkomatu, w zależności od preferencji. Korzystamy z usług logistycznych firm DPD, GLS, InPost czy UPS.
Jak długo trwa dostawa?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 8-24 godzin od złożenia zamówienia. Najczęściej klienci odbierają swoje paczki na następny dzień roboczy po nadaniu.
Gdzie znajdę numer śledzenia paczki do mojego zamówienia?
Numer śledzenia paczki znajdziesz w e-mailu zaraz po tym, jak paczka zostanie nadana.
Płatności
Jakie płatności są akceptowane?
Akceptujemy płatności online, blikiem, za pobraniem oraz przelewy tradycyjne.
Czy wysyłacie za pobraniem?
Tak, po dodaniu do koszyka będzie możliwość wyboru opcji dostawy z płatnością dla kuriera.
Zwroty
Jak mogę dokonać zwrotu?
Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu znajdziesz go pod tym linkiem (kliknij tutaj), a następnie odeślesz paczkę z dołączonym formularzem zwrotu na adres:
Renovey sp z o.o.
Drohicka 79
18-230 Ciechanowiec
Ile mam czasu na zwrot?
Na zwrot masz 14 dni od momentu złożenia zamówienia.
Nie otrzymałem paczki na czas. Czy mogę zwrócić towar?
Tak. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz zamówienie na nasz magazyn.